سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

کی به کی صبح بخیر میگه؟؟؟

ارسال‌کننده : مجتبی نیکنام در : 88/11/14 11:59 صبح

بسم الله

یه عده ای راه افتادن تو مملکت و جو بی اعتمادی و خودسری راه انداختن. به هیچ چیز و هیچ کسی پایبند نیستن. همه نهادهایی رو که قانون برای رسیدگی به مشکلات و شکایات درنظر گرفته رو فاقد صلاحیت می دونن. اینه رهآورد غرور و تکبر و جاه طلبی!

البته باید چشم هامون رو باز کنیم! باید ببینیم این مشکلات ، به نوعی توی جمع مذهبی ما هم هست. گاهی بنام دین و اسلام و انقلاب و ولایت ، همان کاری میکنن که مخالفان دین و اسلام و انقلاب و ولایت انجام میدن!
در جریانات 18 تیر ، دیدیم کسانی بی قانونی کردند و قصد براندازی نظام رو داشتن. عده ای هم در مقابله با اونها به کوی دانشگاه ریختند و دانشجویان رو سرکوب کردند. از نظر رهبر معظم انقلاب ، هر دو حرکت اشتباه بود. بارها تذکر دادند که به حکم کدام قانون و عقلی به کوی دانشگاه حمله کردین؟ اون هم بنام رهبری و پشتیبانی از ولایت!!!
بعد از انتخابات امسال هم به همین صورت...
در جریان حمله تعداد اندکی به دفتر یک مرجع و یکی از علمای شیراز هم به همین صورت. به حکم کدام قانون و شرعی به مسجد حمله میکنن؟ به حکم کدام قانون و شرعی درب مسجدی را پلمپ میکنن؟ واقعا فرقی بین بی قانونی این جماعت با آن جماعت هست؟ آن مخالفان اندک به قانون لگد میزنن و این جماعت ریاکار اندک هم به قانون لگد میزنن! مهم نیست با چه نیتی و هدفی و چگونه لگد میزنن. مهم اینه که لگد میزنن! نتیجه آن که مقام معظم رهبری دستور فک پلمپ مسجد رو صادر میکنن و به جوانان بابت تندروی ها هشدار میدهند.
اما قضیه جالبتر ، بحث کوکاکولا ، پپسی ، نستله ، نوکیا و غیره هست... عده ای اندک از مذهبیون این کالاها رو اسرائیلی میدونن و بقیه رو از مصرف اونها نهی میکنن. برای من سوال شده که مملکتی که ادعای جاری شدن قوانین اسلامی رو داره. مملکتی که قانون اون عین شرع هست. تمکین قانون ، تمکین شرع هست و عدم رعایت قانون ، عدم رعایت شرع. مملکتی که چندین و چند نهاد نظارتی و اطلاعاتی و قضایی ، در انواع و اقسام مختلف توی اون فعال هستن. حالا فعالیت گسترده این همه شرکت اسرائیلی(!!!) توی یه همچین مملکتی ، چه معنی میده؟ معنی ادعای این عده اندک اینه: مملکت ما ، مملکتی با خصوصیات ذکر شده بالا نیست!!! ما قوه قضاییه ای عادلی برای مقابله با شرکت های اسرائیلی نداریم! ما قوه مجریه سالمی نداریم... اگه داشتیم مجوز نمیدادن!!! ما قوه مقننه کارآمدی برای تصویب قانونی جهت مقابله با شرکت های اسرائلی نداریم!!! ما شورای نگهبان نامسلمونی داریم که قانونی رو تصویب کرده که اجازه ساخت کارخانه های اسرائیلی رو توی ایران داده!!! ما وزارت اطلاعات و اطلاعات ساه و اطلاعات ارتش و اطلاعات نیروی انتظامی کشکی و خرفتی داریم که هنوز نتونسته پشت پرده این شرکت های اسرائیلی رو پیدا کنه ولی ما تونستیم!!! چون ما می توانیم!!! مراجع الان همه مرجع آمریکایی هستن! وگرنه یکیشون حکم حرام بودن کوکاکولا ، پپسی ، نستله ، نوکیا و غیره رو میداد!!! (رجوع شود به پاورقی 1)
همه این ها یعنی همون حرف مخلفان و محاربان نظام مقدس جمهوری اسلامی!!!
چشمتان روشن! دستتان درد نکند! خوب نقش مهره های شطرنج همان اسرائیل رو بازی میکنین! شما با این حرف ها یه صبح بخیر جانانه میگی! صبح بخیر اسرائیل!

 

پاورقی//////////////////////////////

1- توی مسئله مراجع ، لابد میگی اونها بصورت کلی گفتن؟ عزیز من! مسئله کوچکی نیست که بخوان کلی بگن! اگه اینجوریه چرای میرزای شیرازی بصورت جزئی گفت که مصرف تنباکو حرامه؟ نگفت که مصرف هرچیزی که کمک به استعمار ایرانه ، حرامه! تمام!... مسئله ، مسئله کمک به اسرائیل در کشور اسلامی برای نابودی اسلام و مسلمین هست... اگر اینجوری بود مثل همون میرزای شیرازی باید به جزء میگفتن!!!




کلمات کلیدی :